FAQ

Często zadawane pytania

 

1. W jakich godzinach czynny jest sekretariat?

Rumia:
Poniedziałek – Czwartek
godz. 12:30 – 20:00

Wejherowo:
Poniedziałek – Czwartek
godz. 14:00 – 20:00

 

2. Jak mogę skontaktować się z sekretariatem?

 

3. Jak mogę skontaktować się z lektorem?

  • Przez dziennik elektroniczny Langlion,
  • Osobiście, można porozmawiać z lektroem podczas tzw. 2-minutówki po każdych zajęciach.

 

4. Jak mogę zalogować się do dziennika elektronicznego?

  • Logując się poprzez przeglądarkę (tellmore.langlion.com) na indywidualne konto – dane do logowania oraz instrukcję otrzymają Państwo od sekretariatu,
  • Poprzez aplikację na telefonie Langlion For Students (App Store, Google Play), najpierw wpisując ID szkoły: tellmore, a następnie używając indywidualnych danych do logowania.

 

5. Skąd mam wziąć login i hasło do dziennika elektronicznego?

Login i hasło do dziennika elektronicznego otzymują Państwo od sekretariatu poprzez SMS lub wiadomość mailową.

 

6. Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu lub hasła do dziennika elektronicznego?

Jeśli rodzic lub kursant nie pamięta loginu bądź hasła do e-dziennika, prosimy o kontakt z sekretariatem.

 

7. Jak mogę zapłacić za kurs?

Mogą Państwo opłacić kurs:

  • Gotówką w sekretariacie szkoły,
  • Przelewem na konto szkoły.

Rumia: mBank Nr 25 1140 2004 0000 3902 7917 6530
Wejherowo: BANK MILLENNIUM S.A. Nr 75 1160 2202 0000 0002 7151 4676

 

8. Czy płacę za zajęcia, które opuści moje dziecko z powodu choroby?

Nieobecność dziecka z powodu choroby nie powoduje odliczenia kosztów zajęć grupowych a miesięczna rata nie ulega zmianie. Jednak dostarczamy informacji o tym jaki materiał był realizowany na zajęciach, poprzez opis szczegółów zajęć w dzienniku elektronicznym i zachęcamy aby w domu popracować samodzielnie nad materiałem z zajęć. Poza tym zachęcamy aby w czasie nieobecności korzystać z platformy edukacyjnej dedykowanej dla danego kursu. W przypadku dłuższej nieobecności istnieje możliwość odrobienia zajęć w innej grupie. Prosimy o kontakt w tej sprawie z sekretariatem.

 

9. Czy można odpracować lekcję, którą opuściło moje dziecko?

Tak. Nieobecność na zajęciach można odpracować w innej grupie o tym samym poziomie zaawansowania, po wcześniejszym umówieniu terminu z sekretariatem.

 

10. Czy zajęcia odwołane przez szkołę będą odliczone od miesięcznej opłaty za kurs?

Odwołane zajęcia nie przepadają. W sytuacji odwołania zajęć przez szkołę, np. z powodu choroby lektora, wypadku losowego, w pierwszej kolejności staramy się zorganizować zastępstwo, a jeśli nie jest to możliwe, zajęcia zostaną odpracowane w innym terminie, który zaproponuje sekretariat.

 

11. Kiedy otrzymam pakiet edukacyjny?

Pakiet zostanie przekazany kursantowi na zajęciach. Warunkiem otrzymania pakietu edukacyjnego jest jego opłacenie.

 

12. Jak zalogować się na platformę edukacyjną kursu Teddy Eddie- Plac Zabaw, kursu savvy ed- savvy quest oraz kursu edward’s league- homework site?

Po podpisaniu umowy rodzic otrzymuje pocztą elektroniczną dane dostępowe. Aby zalogować się do konta, należy postępować zgodnie z instrukcją przesłaną przez w e-mailu przez firmę Edu Bears.

 

13. W jaki sposób mogę wypowiedzieć umowę?

Wypowiedzenie umowy można przesłać na adres e-mail: szkolatellmore@gmail.com,
Wypowiedzenie można złożyć osobiście w sekretariacie szkoły.

 

14. Jak wygląda rozliczenie po złożeniu wypowiedzenia?

Po wypowiedzeniu umowy obowiązuje Państwa miesięczny okres wypowiedzenia, skutkujący na koniec danego miesiąca. Oznacza to, że zostaną Państwo rozliczeni ze wszystkich zajęć do ostatniego dnia miesiąca, w którym wpłynęło do nas wypowiedzenie, a także należy opłacić ratę za kolejny miesiąc. Kursantów, którzy otrzymali od nas rabat kontynuacyjny, obowiązuje również zwrot rabatu.

 

15. Jak mogę odwołać zajęcia indywidualne?

Zajęcia indywidualne można odwołać, informując szkołę w dniu poprzedzającym zaplanowane zajęcia. W przypadku niedotrzymania terminu odwołane zajęcia uznajemy jako zrealizowane, co skutkuje naliczeniem opłaty za lekcję.

 

16. Dlaczego rata w miesiącu, w którym wypada mniej zajęć, nie jest niższa?

Otrzymują Państwo harmonogram zajęć, który uwzględnia ferie, święta, dni wolne ustawowo i dodatkowe dni wolne, kiedy zajęcia się nie odbywają. Nie oznacza to jednak, że w ciągu całego kursu jest ich mniej. Pełny kurs obejmuje 30 lub 60 zajęć i wszystkie są realizowane w czasie jego trwania. Dla Państwa wygody podzieliliśmy koszt całego kursu na równe płatności o stałej wysokości w każdym miesiącu.

 

17. Do kiedy muszę zpłacić ratę?

Każda rata powinna zostać opłacona do 10. dnia miesiąca.

 

18. Jak wygląda ścieżka rozwoju kursata?

 

19. Jakie kursy mamy w ofercie?

  • Teddy Eddie (2-7lat)
  • Savvy Ed (8-10 lat)
  • Edward’s League (11-14 lat)
  • Kids (8-10 lat)
  • Junior (10-12 lat)
  • Teens (12-18 lat)
  • Adults 18+
  • Zajęcia indywidualne

 

20. Jakie kursy oferujemy dla dorosłych?

  • Kursy konwersacyjne „Tylko mówimy”
  • Kursy biznesowe przygotowujące do określonego zawodu, lub doskonalenia określonych umiejętności
  • Kursy egzaminacyjne przygotowujące do egzaminów Cambridge.

 

21. Jakie egzaminy cambridge mogę zdawać w tellmore?

  • Pre A1 Starters (YLE STARTERS)
  • A1 Movers (YLE MOERS)
  • B1 Prelimenary for schools (PET for Schools)
  • B2 First for schools
  • C1 Advanced
  • C2 Proficlency

 

22. Kiedy odbywa się sesja egzaminacyjna cambridge?

Sesja egzaminacyjna Cambridge odbywa się co roku w siedzibie szkoły Tellmore. Egzaminy dla dzieci najczęściej odbywają się w czerwcu, natomiast sesje egzaminacyjne dla młodzieży i dorosłych uzgadniane są z kursantami w sierpniu.

 

23. Gdzie znajdę harmonogram pracy szkoły?

Harmonogram pracy szkoły znajduję się w załączniku umowy, w dzienniku Langlion w zakładce dokumenty.